timm_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merak etmeyin ben de sizler gibi vatanını çok seven birisiyim. Maalesef ben yeni nesilden sizler kadar umutlu değilim. Çünkü sokaklarda gördüğüm gençler daha kendilerini pisliğin içinden kurtaramıyor. Bu insanların bu ülkeyi kurtarmasını maalesef beklemiyorum.

Onların o halini gördükçe inanın utanıyorum. Bu tür şeyler nasıl oluyor anlamıyorum fakat oluyor işte, utanıyorum. Onlar vasıfsız, nerede ne için bulunduğunu bilmeyen, 3-4 sene önce onların yerinde olan insanların görüşleriyle yaşamaya çalışan basit insanlar görüyorum. Onların bu emolardan hiç bir farkı yok.
Bize yakın tarihimizi unutturmaya çalışmıyorlarmı.Dışarıdan 10 kişi çevirin bunlardan 8 tanesi 1980 darbesini bilmez.