Miliotta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçenlerde metroya inerken yuvarlanıp aşağı düştüm. Epey de ayağım acıdı kalkamadım yerden. Bir baktım biri bana el verdi kaldırdı beni. Görünüşü ''emo'' denen tiplere benziyordu. ''Bir şeyin var mı kardeşim?'' dedi. Teşekkür ettim. O an 10 - 15 saniye yerde kalmıştım ve hiç kimse yardım etmemişti. Sizin sevmediğiniz ''emo'' tipli insan bana yardım etti. Dış görünüşleriyle değerlendirmemek lazım kimseyi.
dış görünüşleriyle + yaptıklarıylada bazen bunaltabiliyorlar insanları ama 3 5 emo denen yaratıklar yüzünden böyle kaybedileceğine inanmıyorum. ülkemizde okadar çok şey oluyor ki onları gösterseler keşke