14 Şubatta Sevgilisi Olmayanların Topiği
65
●2.303
- 08-02-2010, 00:28:42Hocam yenge falan yok mu?deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel değilse yani
Yengeye hediye dedim Abi. - 08-02-2010, 00:34:34yok yenge falan, tek tabanca takılıyoruz.Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2010, 00:35:45Anladım abi.deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek tabanca daha iyi kafa rahat vesaire vesaire. - 08-02-2010, 00:47:59Hahahahahaha.strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim Adana'da çokmuş zaten kaçak etler ya.
- 08-02-2010, 05:53:00Üyeliği durdurulduBu gibi günlere Ne kadar inanmasam da toplumun geneli kabullenmiş ve kutluyor tabi durum böyle olunca saygı da duyuyorum çoğunluğa..Valla sevgilim falan yok olmasın da zaten.. Çayım, sigaram, bilgisayarım, kitaplarım ve ve bir deli başım..biz bize yeteriz
- 08-02-2010, 10:12:50Ne güzel işte ne alacam diye düşünmiyeceksiniz.
Paranız cepinizde kalcak ben bileklik (gümüş) düşünüyorum yada başka bir şey alacam öteki alacamda saat olabilir yada kalıcı bir hediye.
