• 08-02-2010, 00:24:09
    #55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Lüküs hayat
  • 08-02-2010, 00:28:42
    #56
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kime, ne hediyesi ya la?
    Hocam yenge falan yok mu?

    Özel değilse yani

    Yengeye hediye dedim Abi.
  • 08-02-2010, 00:34:34
    #57
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yenge falan yok mu?

    Özel değilse yani

    Yengeye hediye dedim Abi.
    yok yenge falan, tek tabanca takılıyoruz.
  • 08-02-2010, 00:35:45
    #58
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok yenge falan, tek tabanca takılıyoruz.
    Anladım abi.

    Tek tabanca daha iyi kafa rahat vesaire vesaire.
  • 08-02-2010, 00:43:23
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Olursa ne olur kimse annemiz kadar sevemez bizi takmayin 14 subatta kacak et keser telafi ederiz
  • 08-02-2010, 00:47:59
    #60
    strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olursa ne olur kimse annemiz kadar sevemez bizi takmayin 14 subatta kacak et keser telafi ederiz
    Hahahahahaha.

    Bizim Adana'da çokmuş zaten kaçak etler ya.
  • 08-02-2010, 05:53:00
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Bu gibi günlere Ne kadar inanmasam da toplumun geneli kabullenmiş ve kutluyor tabi durum böyle olunca saygı da duyuyorum çoğunluğa..Valla sevgilim falan yok olmasın da zaten.. Çayım, sigaram, bilgisayarım, kitaplarım ve ve bir deli başım..biz bize yeteriz
  • 08-02-2010, 07:28:55
    #62
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sevgili yok hediye masrafı yok
  • 08-02-2010, 10:12:50
    #63
    Ne güzel işte ne alacam diye düşünmiyeceksiniz.

    Paranız cepinizde kalcak ben bileklik (gümüş) düşünüyorum yada başka bir şey alacam öteki alacamda saat olabilir yada kalıcı bir hediye.