• 07-02-2010, 23:17:08
    #46
    benim sevgilim varda giresim geldi bu topiğe bulursunuz arkadaşlar ismail YK facebook şarkısını dinleyin gaza gelip yaparsınız bişeyler
  • 07-02-2010, 23:22:45
    #47
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim sevgilim varda giresim geldi bu topiğe bulursunuz arkadaşlar ismail YK facebook şarkısını dinleyin gaza gelip yaparsınız bişeyler
    Hahaha

    Olur mu ki
  • 07-02-2010, 23:23:05
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Alıştık artık 14 şubatı sevgilisiz geçirmeyi
  • 07-02-2010, 23:23:20
    #49
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl bayağı uzun bir zaman yahu.

    4 yıllık üniversite gibi 4 yıl gönlünü mü kapadın kızlara.
    memlekete göre değişiyor bu yüzden 2 yıldır kapadık, bu yılda öss var diye kapadım bu yılıda tamamlarsam 3 yıl olucak.

    Şimdi herkes diyecek ki "3 yıldır ne halt ediyon be arkadaş", sevgilinin yokluğunu aranmıyormu evet aranıyor ama olmasada yaşanıyormu evet yaşanıyor, derslerindeki yükselişi gözle gördükden sonra bazı şeylerde ileriye gittiğini gördükçe insan unutuyor ama o bazı şeyler bazen sıkıntı çıkartıyor ve o zaman dönüp dertleşeceğin, konuşacağın, birşeyler anlatıp kendini rahatlatıcağın birisi olması gerekiyor ve bu olmuyor ama artık alıştım gibi birşey bu senede öss ayağına kapadık, üniye gidersek üni bitsin ayağına kaparız kafadan 7-8 sene.
  • 07-02-2010, 23:26:17
    #50
    CyBeR_BeLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    memlekete göre değişiyor bu yüzden 2 yıldır kapadık, bu yılda öss var diye kapadım bu yılıda tamamlarsam 3 yıl olucak.

    Şimdi herkes diyecek ki "3 yıldır ne halt ediyon be arkadaş", sevgilinin yokluğunu aranmıyormu evet aranıyor ama olmasada yaşanıyormu evet yaşanıyor, derslerindeki yükselişi gözle gördükden sonra bazı şeylerde ileriye gittiğini gördükçe insan unutuyor ama o bazı şeyler bazen sıkıntı çıkartıyor ve o zaman dönüp dertleşeceğin, konuşacağın, birşeyler anlatıp kendini rahatlatıcağın birisi olması gerekiyor ve bu olmuyor ama artık alıştım gibi birşey bu senede öss ayağına kapadık, üniye gidersek üni bitsin ayağına kaparız kafadan 7-8 sene.
    Bir bakıma en iyisini yapıyorsun.

    İşini tam anlamı ile kurduğun zaman yada bazı şeyleri rayına oturttuğun zaman elbet bir arkadaşın olacaktır.

    Daha önceden olsa bazı problemler çıkabilir yada derslerini etkiler.

    Başarılar.
  • 08-02-2010, 00:09:50
    #51
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahaha

    Olur mu ki
    Manitadan ayrıldım iyi mi
    Lanetli Topic
  • 08-02-2010, 00:11:51
    #52
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizi görmek ne güzel.

    Hoş geldiniz.

    Siz hediye falan alacak mısınız hocam
    kime, ne hediyesi ya la?
  • 08-02-2010, 00:16:52
    #53
    Üyeliği durduruldu
    yalnızlık... (:
  • 08-02-2010, 00:18:21
    #54
    Bence sevgililer günü çok saçma birşey Sevgilim var ancak Sevgililer gününü kutlamıyorum