• 07-02-2010, 18:28:31
    #10
    durun bakalım şimdi yok ama 14 şubata daha zaman var
  • 07-02-2010, 18:32:14
    #11
    hediye kaygınız yok daha ne olsun.
  • 07-02-2010, 18:38:37
    #12
    Uyuyun gitsin ya ne önemi var İlerde olur takmayn böle şeylere olsaydı şimdi hagi hediyeyi alayım,şuraya mı götüreyim bu mekanda mı takılsak en az 100-200 tl giderdi iyi ki sevgilim yok
  • 07-02-2010, 18:42:27
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Her zamanki gibi sevgili yok dert yok
  • 07-02-2010, 18:47:59
    #14
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zamanki gibi sevgili yok dert yok
    Varlığı bir dert yokluğu yara.
  • 07-02-2010, 18:49:29
    #15
    Kıza yaptığım süprizleri anlattığım kızlar bana aşık olcak derecesine geldi diyebilirim. Kızların sevgilileri artık benle düşman gibiler Kızlar diyolarmış çocuklara. Bir Ümit gibi olamadın. Ne güzel hediyeler veriyor. Süprizler yapıyor. Sende tık yok diyor. Odunsun diyor . Sonra bana geliyorlar. Oğlum senin yüzünden hep sevgilimle kavga ediyoruz diyor.

    Neyse kıza yarın yaptığım süprizi vericem. Bir tane daha .. Ondan sonra teklif edicem. Hayır derse. Sevgililer günü için yaptırdığım karakalem ( resmini ) cuma günü vericem. Yanındada bir kağıt. Hadi hayırlısı...

    Yarın vereceğim süprizi bugün dershanedeki kızlara gösterdim. Hepsi ayyy diye hepbirlikte dedi ( Dershanede bi ben erkeğim )
  • 07-02-2010, 18:50:54
    #16
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıza yaptığım süprizleri anlattığım kızlar bana aşık olcak derecesine geldi diyebilirim. Kızların sevgilileri artık benle düşman gibiler Kızlar diyolarmış çocuklara. Bir Ümit gibi olamadın. Ne güzel hediyeler veriyor. Süprizler yapıyor. Sende tık yok diyor. Odunsun diyor . Sonra bana geliyorlar. Oğlum senin yüzünden hep sevgilimle kavga ediyoruz diyor.

    Neyse kıza yarın yaptığım süprizi vericem. Bir tane daha .. Ondan sonra teklif edicem. Hayır derse. Sevgililer günü için yaptırdığım karakalem ( resmini ) cuma günü vericem. Yanındada bir kağıt. Hadi hayırlısı...

    Yarın vereceğim süprizi bugün dershanedeki kızlara gösterdim. Hepsi ayyy diye hepbirlikte dedi ( Dershanede bi ben erkeğim )
    Ne güzel.

    Bunu denemek lazım yani.
  • 07-02-2010, 18:52:40
    #17
    Üyeliği durduruldu
    doğum günümü kutlarım tek başıma
  • 07-02-2010, 18:56:37
    #18
    Sevgilisi olmayıp hediye almak istiyen saklasın. 17'sinde bana verir.