• 07-02-2010, 22:23:00
    #37
    bugün itibari ile bende yanlız giriyorum

    ama bitane daha düştü durun bakalım 14 şubata daha çok var
  • 07-02-2010, 22:32:57
    #38
    2 yıldır gönül gözümüz kapalı bir 2 yıl daha kapalı gidicek gibi görünüyor
  • 07-02-2010, 22:44:28
    #39
    CyBeR_BeLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıldır gönül gözümüz kapalı bir 2 yıl daha kapalı gidicek gibi görünüyor
    2 yıl bayağı uzun bir zaman yahu.

    4 yıllık üniversite gibi 4 yıl gönlünü mü kapadın kızlara.
  • 07-02-2010, 22:55:16
    #40
    benimde yok
  • 07-02-2010, 23:02:42
    #41
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çık dışarı!

    bi arkadaşa bakıp çıkacaktım
  • 07-02-2010, 23:11:37
    #42
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolamı , cipsmi alıp Seslisohbet sitelere gircem
    Sevgilim olmasaydı enteresan bi deneyim olabilirdi.
  • 07-02-2010, 23:14:17
    #43
    En güzeli kafanı dinlemek mi

    Yoksa ara sıra tartışmalı aşk dolu bir arkadaşlık kurmak mıdır ki.
  • 07-02-2010, 23:16:04
    #44
    23 Saat önce bir sevgilim vardı şimdi yok ! 6 gün var önümde olmazsada kod yazarak girecegim parayı vurursam alayını satın alırım ( Yaşaın kötülük gibi oldu buda )
  • 07-02-2010, 23:16:16
    #45
    Ah ah benimde sevgilim yok herzaman ki gibi takılırım yine sevgilim olmadığı için