14 Şubatta Sevgilisi Olmayanların Topiği - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
14 Şubatta Sevgilisi Olmayanların Topiği
65
●
2.303
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
14 Şubatta Sevgilisi Olmayanların Topiği
1
2
3
4
5
6
7
8
07-02-2010, 22:23:00
#37
By_ReFLeX
bugün itibari ile bende yanlız giriyorum
ama bitane daha düştü durun bakalım 14 şubata daha çok var
07-02-2010, 22:32:57
#38
DenizPekdas
2 yıldır gönül gözümüz kapalı bir 2 yıl daha kapalı gidicek gibi görünüyor
07-02-2010, 22:44:28
#39
Aglamaz
CyBeR_BeLa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 yıldır gönül gözümüz kapalı bir 2 yıl daha kapalı gidicek gibi görünüyor
2 yıl bayağı uzun bir zaman yahu.
4 yıllık üniversite gibi 4 yıl gönlünü mü kapadın kızlara.
07-02-2010, 22:55:16
#40
hayaletimsi
benimde yok
07-02-2010, 23:02:42
#41
teknohaberci
deli dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çık dışarı!
bi arkadaşa bakıp çıkacaktım
07-02-2010, 23:11:37
#42
triposi
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kolamı , cipsmi alıp Seslisohbet sitelere gircem
Sevgilim olmasaydı enteresan bi deneyim olabilirdi.
07-02-2010, 23:14:17
#43
Aglamaz
En güzeli kafanı dinlemek mi
Yoksa ara sıra tartışmalı aşk dolu bir arkadaşlık kurmak mıdır ki.
07-02-2010, 23:16:04
#44
KingCoder
23 Saat önce bir sevgilim vardı şimdi yok ! 6 gün var önümde olmazsada kod yazarak girecegim parayı vurursam alayını satın alırım
( Yaşaın kötülük gibi oldu buda )
07-02-2010, 23:16:16
#45
JavLer
Ah ah benimde sevgilim yok
herzaman ki gibi takılırım yine sevgilim olmadığı için
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler