CyBeR_BeLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıldır gönül gözümüz kapalı bir 2 yıl daha kapalı gidicek gibi görünüyor
2 yıl bayağı uzun bir zaman yahu.

4 yıllık üniversite gibi 4 yıl gönlünü mü kapadın kızlara.