• 07-02-2010, 19:52:00
    #28
    İyiymiş iyi

    Arkadaşlar forum sizde de yavaş mı?

    Sadece bende mi yavaş.
  • 07-02-2010, 20:00:53
    #29
    Çok yavaş çok
  • 07-02-2010, 20:06:31
    #30
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok yavaş çok
    Evet bazen hızlanıyor bazen yavaşlıyor.

    Umarım sorun bir an önce düzelir.
  • 07-02-2010, 20:09:19
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Benimde sevgilim yok :|
  • 07-02-2010, 20:26:25
    #32
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde sevgilim yok :|
    Günün birinde olur hocam
  • 07-02-2010, 20:28:44
    #33
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hediye kaygınız yok daha ne olsun.
    ++++++++ Bizim varda ne oldu,rezillik işin yoksa hediye aRa.
  • 07-02-2010, 20:51:23
    #34
    AgReSsiVe35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ++++++++ Bizim varda ne oldu,rezillik işin yoksa hediye aRa.
    Ama hediye almanın da aramanın da ayrı bir heyecanı vardır
  • 07-02-2010, 21:56:22
    #35
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hediye kaygınız yok daha ne olsun.
    çık dışarı!
  • 07-02-2010, 22:22:16
    #36
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çık dışarı!
    Hocam sizi görmek ne güzel.

    Hoş geldiniz.

    Siz hediye falan alacak mısınız hocam