14 Şubatta Sevgilisi Olmayanların Topiği - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
14 Şubatta Sevgilisi Olmayanların Topiği
65
●
2.303
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
14 Şubatta Sevgilisi Olmayanların Topiği
1
2
3
4
5
6
7
8
07-02-2010, 19:52:00
#28
Aglamaz
İyiymiş iyi
Arkadaşlar forum sizde de yavaş mı?
Sadece bende mi yavaş.
07-02-2010, 20:00:53
#29
voL
Çok yavaş çok
07-02-2010, 20:06:31
#30
Aglamaz
voLwy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok yavaş çok
Evet bazen hızlanıyor bazen yavaşlıyor.
Umarım sorun bir an önce düzelir.
07-02-2010, 20:09:19
#31
BuRacK
Üyeliği durduruldu
Benimde sevgilim yok :|
07-02-2010, 20:26:25
#32
Aglamaz
BuRacK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benimde sevgilim yok :|
Günün birinde olur hocam
07-02-2010, 20:28:44
#33
AgReSsiVe35
teknohaberci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hediye kaygınız yok daha ne olsun.
++++++++ Bizim varda ne oldu,rezillik
işin yoksa hediye aRa.
07-02-2010, 20:51:23
#34
Aglamaz
AgReSsiVe35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
++++++++ Bizim varda ne oldu,rezillik
işin yoksa hediye aRa.
Ama hediye almanın da aramanın da ayrı bir heyecanı vardır
07-02-2010, 21:56:22
#35
deli dana
teknohaberci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hediye kaygınız yok daha ne olsun.
çık dışarı!
07-02-2010, 22:22:16
#36
Aglamaz
deli dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çık dışarı!
Hocam sizi görmek ne güzel.
Hoş geldiniz.
Siz hediye falan alacak mısınız hocam
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler