BlancVier adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

Canın sağ olsun hocam
65
●2.303
Bugün sınıfa girdim normalde 4-5 sıra boş olurdu. Geç kalmıştım. Bir kapıyı açtım. Yeni öğrenciler
. Onlarda kız
Korktum bir an
Bazen kötü oluyor ya hepsi kız olunca
Hele hocada kız iken sesimi çıkartamıyorum
Adana'da :P