• 07-02-2010, 18:58:50
    #19
    BlancVier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgilisi olmayıp hediye almak istiyen saklasın. 17'sinde bana verir.
    Hahaha

    Canın sağ olsun hocam
  • 07-02-2010, 19:01:36
    #20
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ( Dershanede bi ben erkeğim )
    Dersane adını pm alabilirmiyim
  • 07-02-2010, 19:06:33
    #21
    BlancVier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgilisi olmayıp hediye almak istiyen saklasın. 17'sinde bana verir. :D
    Peki hediye bayanlara özel hediyeyse yine istiyor musun Osman. :)
  • 07-02-2010, 19:22:33
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benimde yok dert yok,sorun yok
  • 07-02-2010, 19:27:52
    #23
    vLkn448 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde yok dert yok,sorun yok
    Ama olsa da tatlı dertler olsa da sorun olmaz değil mi
  • 07-02-2010, 19:28:54
    #24
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama olsa da tatlı dertler olsa da sorun olmaz değil mi
    Bir süre böyle iyi
  • 07-02-2010, 19:33:15
    #25
    CeRaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dersane adını pm alabilirmiyim
    Cık vermem Bugün sınıfa girdim normalde 4-5 sıra boş olurdu. Geç kalmıştım. Bir kapıyı açtım. Yeni öğrenciler . Onlarda kız Korktum bir an Bazen kötü oluyor ya hepsi kız olunca Hele hocada kız iken sesimi çıkartamıyorum
  • 07-02-2010, 19:38:00
    #26
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cık vermem Bugün sınıfa girdim normalde 4-5 sıra boş olurdu. Geç kalmıştım. Bir kapıyı açtım. Yeni öğrenciler . Onlarda kız Korktum bir an Bazen kötü oluyor ya hepsi kız olunca Hele hocada kız iken sesimi çıkartamıyorum
    Cidden hangi dershane o

    Ne güzelmiş yahu
  • 07-02-2010, 19:46:43
    #27
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cidden hangi dershane o

    Ne güzelmiş yahu
    Matematik Dünyası Adana'da :P