Konu
14 Şubatta Sevgilisi Olmayanların Topiği
07-02-2010, 19:38:00
#26
Aglamaz
voLwy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cık vermem
Bugün sınıfa girdim normalde 4-5 sıra boş olurdu. Geç kalmıştım. Bir kapıyı açtım. Yeni öğrenciler
. Onlarda kız
Korktum bir an
Bazen kötü oluyor ya hepsi kız olunca
Hele hocada kız iken sesimi çıkartamıyorum
Cidden hangi dershane o
Ne güzelmiş yahu