CeRaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dersane adını pm alabilirmiyim
Cık vermem Bugün sınıfa girdim normalde 4-5 sıra boş olurdu. Geç kalmıştım. Bir kapıyı açtım. Yeni öğrenciler . Onlarda kız Korktum bir an Bazen kötü oluyor ya hepsi kız olunca Hele hocada kız iken sesimi çıkartamıyorum