Dersane adını pm alabilirmiyim

Cık vermem

Bugün sınıfa girdim normalde 4-5 sıra boş olurdu. Geç kalmıştım. Bir kapıyı açtım. Yeni öğrenciler

. Onlarda kız

Korktum bir an

Bazen kötü oluyor ya hepsi kız olunca

Hele hocada kız iken sesimi çıkartamıyorum