CyBeR_BeLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
memlekete göre değişiyor bu yüzden 2 yıldır kapadık, bu yılda öss var diye kapadım bu yılıda tamamlarsam 3 yıl olucak.

Şimdi herkes diyecek ki "3 yıldır ne halt ediyon be arkadaş", sevgilinin yokluğunu aranmıyormu evet aranıyor ama olmasada yaşanıyormu evet yaşanıyor, derslerindeki yükselişi gözle gördükden sonra bazı şeylerde ileriye gittiğini gördükçe insan unutuyor ama o bazı şeyler bazen sıkıntı çıkartıyor ve o zaman dönüp dertleşeceğin, konuşacağın, birşeyler anlatıp kendini rahatlatıcağın birisi olması gerekiyor ve bu olmuyor ama artık alıştım gibi birşey bu senede öss ayağına kapadık, üniye gidersek üni bitsin ayağına kaparız kafadan 7-8 sene.
Bir bakıma en iyisini yapıyorsun.

İşini tam anlamı ile kurduğun zaman yada bazı şeyleri rayına oturttuğun zaman elbet bir arkadaşın olacaktır.

Daha önceden olsa bazı problemler çıkabilir yada derslerini etkiler.

Başarılar.