Konu
14 Şubatta Sevgilisi Olmayanların Topiği
08-02-2010, 00:09:50
#51
utku1
Aglamaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hahaha
Olur mu ki
Manitadan ayrıldım iyi mi
Lanetli Topic