strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olursa ne olur kimse annemiz kadar sevemez bizi takmayin 14 subatta kacak et keser telafi ederiz
Hahahahahaha.

Bizim Adana'da çokmuş zaten kaçak etler ya.