Bu gibi günlere Ne kadar inanmasam da toplumun geneli kabullenmiş ve kutluyor tabi durum böyle olunca saygı da duyuyorum çoğunluğa..Valla sevgilim falan yok olmasın da zaten.. Çayım, sigaram, bilgisayarım, kitaplarım ve ve bir deli başım..biz bize yeteriz