• 09-02-2010, 10:09:17
    #37
    86/1 Jandarma havacılık komutanlığı güvercinlik Ankara


    ayrıca sana nacizane sözüm;

    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerlik yaptık yapmasınada bide su ergenekon olayı olmassa. Biz vatan görevi yapalım onlar vatanı sömürsün
    konuyu çarpıtma kim neyi sömürmüş ortada kanıt yok bişey yok birilerini etiketlemek için yeminmi ettiniz? Gururlarıyla oynandığını düşünüp intaar eden doğuda savaşmış gazi rütbeliler var onları düşünmezmisin hiç? hiçmi vicdan sahibi değilsin ? yazıklar olsun...

    + Ergenekon un ne olduğunu muhtemelen bilmiyorsun.Git araştır gel.Tarihini öğren.Böyle bir davaya nasıl bu ismi koyarlar zaten bilen biliyor.

    -repini veriyorum.
  • 09-02-2010, 12:49:16
    #38
    schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    86/1 Jandarma havacılık komutanlığı güvercinlik Ankara


    ayrıca sana nacizane sözüm;



    konuyu çarpıtma kim neyi sömürmüş ortada kanıt yok bişey yok birilerini etiketlemek için yeminmi ettiniz? Gururlarıyla oynandığını düşünüp intaar eden doğuda savaşmış gazi rütbeliler var onları düşünmezmisin hiç? hiçmi vicdan sahibi değilsin ? yazıklar olsun...

    + Ergenekon un ne olduğunu muhtemelen bilmiyorsun.Git araştır gel.Tarihini öğren.Böyle bir davaya nasıl bu ismi koyarlar zaten bilen biliyor.

    -repini veriyorum.
    Ergenekonumu savunuyosun ?
  • 09-02-2010, 13:01:13
    #39
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerlik yaptık yapmasınada bide su ergenekon olayı olmassa. Biz vatan görevi yapalım onlar vatanı sömürsün
    Acaba sen kimi savunuyorsun ?
  • 09-02-2010, 13:45:02
    #40
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba sen kimi savunuyorsun ?
    En azından ergenekonu savunmuyorum.
    Kimi savunduguma gelince, Kimin icin askere gitmissem Onu savunuyorum.
  • 09-02-2010, 13:46:23
    #41
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En azından ergenekonu savunmuyorum.
    Kimi savunduguma gelince, Kimin icin askere gitmissem Onu savunuyorum.
    İlk yazında kimi savunduğun anlaşılmamış.O arkadaş sana o yüzden öyle bir yorum yazmış.Şahsen bende anlamadım sordum cevabımıda aldım.Aynı şeyi savunuyoruz.
  • 09-02-2010, 13:48:38
    #42
    Yine siyasete mi dönüyor bu konu ney?

    Ben Ağustos'ta yapacağım inşallah.
  • 09-02-2010, 13:49:52
    #43
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine siyasete mi dönüyor bu konu ney?

    Ben Ağustos'ta yapacağım inşallah.
    Siyaset yok hocam, Ufak bir anlasmazlık sadece
    Simdiden hayırlı teskereler dilerim
  • 09-02-2010, 14:17:57
    #44
    Siyaset dönerse döner git askerliğini yap diye - rep verilmiş.

    Bu sitede SİYASET yapmak yasak arkadaşım !!!

    Herkesin görüşü, benliği kendinedir.

    Herkes özgürce fikrini kendi kendine savunabilir, yaşatabilir.

    Siyasete giriliyor daha sonra argolar vesaire hakaret edici cümleler havada uçuşuyor

    Yapılan etik olmayan bir şey !
  • 09-02-2010, 14:25:25
    #45
    79/2
    dağ komando eğitim ve doktrin komutanlığı merkez komando taburu ısparta
    2. komando tugayı 3. komando taburu kh.ds bl havan tk. bolu
    ada emniyet birlik komutanlığı imralı