• 09-02-2010, 23:50:21
    #46
    Tarih bilmez küstahlar - vermiş.Vermesseniz...

    Ne kadar enteresan insanlar var şu dünyada adama tarih anlatıyoruz adam savunuyormusun diyor.Ben savunmuyorum Bir Türk destanı olan Ergenekon un böyle şeylere alet edilerek kirletildiğini söylüyorum be odun insan.

    Bir Türk destanı olan ergenekon a sahip çıkılması gerektiğini düşünüyorum en azından ajan satılık yada vatan haini olanlar hariç.(Beyni yıkanmış ajanlara tavsiyem birazcık gözlerini açıp zahmet edip şu destan neymiş bir araştırsınlar.Düşünmek okadarda zor değil. )
    bu konudaki son mesajımdır birdaha bu konuya girmeyeceğim.Meğer ne kadar tarih özürlüymüşüz.
  • 10-02-2010, 00:52:01
    #47
    Son Söyledigin..
    schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarih bilmez küstahlar - vermiş.Vermesseniz...

    Ne kadar enteresan insanlar var şu dünyada adama tarih anlatıyoruz adam savunuyormusun diyor.Ben savunmuyorum Bir Türk destanı olan Ergenekon un böyle şeylere alet edilerek kirletildiğini söylüyorum be odun insan.

    Bir Türk destanı olan ergenekon a sahip çıkılması gerektiğini düşünüyorum en azından ajan satılık yada vatan haini olanlar hariç.(Beyni yıkanmış ajanlara tavsiyem birazcık gözlerini açıp zahmet edip şu destan neymiş bir araştırsınlar.Düşünmek okadarda zor değil. )
    bu konudaki son mesajımdır birdaha bu konuya girmeyeceğim.Meğer ne kadar tarih özürlüymüşüz.
    İlk Söyledigin
    schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    86/1 Jandarma havacılık komutanlığı güvercinlik Ankara


    ayrıca sana nacizane sözüm;



    konuyu çarpıtma kim neyi sömürmüş ortada kanıt yok bişey yok birilerini etiketlemek için yeminmi ettiniz? Gururlarıyla oynandığını düşünüp intaar eden doğuda savaşmış gazi rütbeliler var onları düşünmezmisin hiç? hiçmi vicdan sahibi değilsin ? yazıklar olsun...

    + Ergenekon un ne olduğunu muhtemelen bilmiyorsun.Git araştır gel.Tarihini öğren.Böyle bir davaya nasıl bu ismi koyarlar zaten bilen biliyor.

    -repini veriyorum.
    1) Konusma uslubuna dikkat etmelisin.
    2)Tarih anlatıyorum diyorsun, Türk tarihi yönüyle ergenekon'a sahip cıkılması gerekdigini düsünüyorum diyorsun.. Ergenekonu ben mi baslattımda bu yönlü beni yargılamaya calısıyorsun ?
    3)Ortada kanıt yok birsey yok sözünde neyin kanıtının olmadıgını ve neyi savundugunu anlamıs degilim ?
    4)Böyle bir olaya neden bu ismin koydugunu bilen biliyor diyorsun, Ben bu davaya neden bu ismi koyduklarını vs.. demiyorum, Bu dava hakkında yakındıgımı belirtiyorum.
    5) Konuyu report ettim, Konusma uslubundan dolayı