R10 Askerleri | Nerde Kac'a Kac Yaptınız ? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Askerleri | Nerde Kac'a Kac Yaptınız ?
46
●
3.563
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Askerleri | Nerde Kac'a Kac Yaptınız ?
1
2
3
4
5
6
28-12-2009, 15:03:30
#28
Tufan
MuGi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
83/1 Zh. Brl. Okl. ve Eğt. Tüm. K.Lığı Etimesgut/ANKARA (acemilik)
6.ZH.TUG. Tatvan/BITLIS (usta birligi)
MuGi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
subatte gitmistik
haziranda askerlik dustu
3 ay 550 sayarken dustuk
enteresan bir olaydi
Çarşı izninden gelmiştim ben, askerliğin ilk düşüşünün duyurulduğu gün. İnanmamıştık ama yürürlüğe girdiğin de çığlıklar atmıştık, gerçi benim yaptığıma askerlik denmez ama ...
28-12-2009, 16:05:10
#29
ArneLd
Tufan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çarşı izninden gelmiştim ben, askerliğin ilk düşüşünün duyurulduğu gün. İnanmamıştık ama yürürlüğe girdiğin de çığlıklar atmıştık, gerçi benim yaptığıma askerlik denmez ama ...
Bi Sanslı Daha
28-12-2009, 16:06:56
#30
BarCode
Tufan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sadece Mugi var mış benim devrem.
83/1 Levazım Maliye Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı İstanbul / Küçükyalı
Babamın askerlik yaptığı yer
Levazım Maliye okulu, hatta hatıra fotoğrafı bile var
28-12-2009, 16:11:06
#31
Exwore
Ben yapmadım henüz ancak abim burada şuanda;
Dn. Lisesi K. Öğt. Bşk. Mslk. Drs.
Böl. Bşk. Bed. Eğt. Gr. Bşk.
Heybeliada / İstanbul
(Öğ Atğm)
28-12-2009, 16:13:19
#32
ArneLd
Exwore adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben yapmadım henüz ancak abim burada şuanda;
Dn. Lisesi K. Öğt. Bşk. Mslk. Drs.
Böl. Bşk. Bed. Eğt. Gr. Bşk.
Heybeliada / İstanbul
(Öğ Atğm)
Hayırlı Teskereler..
29-12-2009, 09:42:46
#33
Tufan
BarCode adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Babamın askerlik yaptığı yer
Levazım Maliye okulu, hatta hatıra fotoğrafı bile var
Hacı zaten benim babam'da Levazım Maliye okulunda yapmış istanbul'da, tabi o ödenm askeriye kağıthanedeymiş, orasını taşımışlar küçükyalı ya
29-12-2009, 12:33:50
#34
ArneLd
Tufan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hacı zaten benim babam'da Levazım Maliye okulunda yapmış istanbul'da, tabi o ödenm askeriye kağıthanedeymiş, orasını taşımışlar küçükyalı ya
Babalarınız Kaca Kac Belki Arkadaslardır
15-01-2010, 20:15:58
#35
ArneLd
Askerlik yaptık yapmasınada bide su ergenekon olayı olmassa. Biz vatan görevi yapalım onlar vatanı sömürsün
09-02-2010, 03:00:50
#36
RuzgaraKarsi33
ilk olarak Burdur 53. piyade eğitim alayı
şimdi ise Ağrı'da yedek subay öğretmenim, temmuzda bitecek
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler