Konu
R10 Askerleri | Nerde Kac'a Kac Yaptınız ?
28-12-2009, 16:11:06
#31
Exwore
Ben yapmadım henüz ancak abim burada şuanda;
Dn. Lisesi K. Öğt. Bşk. Mslk. Drs.
Böl. Bşk. Bed. Eğt. Gr. Bşk.
Heybeliada / İstanbul
(Öğ Atğm)