Konu
R10 Askerleri | Nerde Kac'a Kac Yaptınız ?
15-01-2010, 20:15:58
#35
ArneLd
Askerlik yaptık yapmasınada bide su ergenekon olayı olmassa. Biz vatan görevi yapalım onlar vatanı sömürsün