Konu
R10 Askerleri | Nerde Kac'a Kac Yaptınız ?
29-12-2009, 12:33:50
#34
ArneLd
Tufan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hacı zaten benim babam'da Levazım Maliye okulunda yapmış istanbul'da, tabi o ödenm askeriye kağıthanedeymiş, orasını taşımışlar küçükyalı ya
Babalarınız Kaca Kac Belki Arkadaslardır