Konu
R10 Askerleri | Nerde Kac'a Kac Yaptınız ?
29-12-2009, 09:42:46
#33
Tufan
BarCode adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Babamın askerlik yaptığı yer
Levazım Maliye okulu, hatta hatıra fotoğrafı bile var
Hacı zaten benim babam'da Levazım Maliye okulunda yapmış istanbul'da, tabi o ödenm askeriye kağıthanedeymiş, orasını taşımışlar küçükyalı ya