Konu
R10 Askerleri | Nerde Kac'a Kac Yaptınız ?
28-12-2009, 16:05:10
#29
ArneLd
Tufan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çarşı izninden gelmiştim ben, askerliğin ilk düşüşünün duyurulduğu gün. İnanmamıştık ama yürürlüğe girdiğin de çığlıklar atmıştık, gerçi benim yaptığıma askerlik denmez ama ...
Bi Sanslı Daha