• 28-12-2009, 15:03:30
    #28
    MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    83/1 Zh. Brl. Okl. ve Eğt. Tüm. K.Lığı Etimesgut/ANKARA (acemilik)
    6.ZH.TUG. Tatvan/BITLIS (usta birligi)
    MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    subatte gitmistik haziranda askerlik dustu 3 ay 550 sayarken dustuk enteresan bir olaydi
    Çarşı izninden gelmiştim ben, askerliğin ilk düşüşünün duyurulduğu gün. İnanmamıştık ama yürürlüğe girdiğin de çığlıklar atmıştık, gerçi benim yaptığıma askerlik denmez ama ...
  • 28-12-2009, 16:05:10
    #29
    Tufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çarşı izninden gelmiştim ben, askerliğin ilk düşüşünün duyurulduğu gün. İnanmamıştık ama yürürlüğe girdiğin de çığlıklar atmıştık, gerçi benim yaptığıma askerlik denmez ama ...
    Bi Sanslı Daha
  • 28-12-2009, 16:06:56
    #30
    Tufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece Mugi var mış benim devrem.

    83/1 Levazım Maliye Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı İstanbul / Küçükyalı
    Babamın askerlik yaptığı yer Levazım Maliye okulu, hatta hatıra fotoğrafı bile var
  • 28-12-2009, 16:11:06
    #31
    Ben yapmadım henüz ancak abim burada şuanda;

    Dn. Lisesi K. Öğt. Bşk. Mslk. Drs.
    Böl. Bşk. Bed. Eğt. Gr. Bşk.
    Heybeliada / İstanbul
    (Öğ Atğm)
  • 28-12-2009, 16:13:19
    #32
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yapmadım henüz ancak abim burada şuanda;

    Dn. Lisesi K. Öğt. Bşk. Mslk. Drs.
    Böl. Bşk. Bed. Eğt. Gr. Bşk.
    Heybeliada / İstanbul
    (Öğ Atğm)
    Hayırlı Teskereler..
  • 29-12-2009, 09:42:46
    #33
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babamın askerlik yaptığı yer Levazım Maliye okulu, hatta hatıra fotoğrafı bile var
    Hacı zaten benim babam'da Levazım Maliye okulunda yapmış istanbul'da, tabi o ödenm askeriye kağıthanedeymiş, orasını taşımışlar küçükyalı ya
  • 29-12-2009, 12:33:50
    #34
    Tufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacı zaten benim babam'da Levazım Maliye okulunda yapmış istanbul'da, tabi o ödenm askeriye kağıthanedeymiş, orasını taşımışlar küçükyalı ya
    Babalarınız Kaca Kac Belki Arkadaslardır
  • 15-01-2010, 20:15:58
    #35
    Askerlik yaptık yapmasınada bide su ergenekon olayı olmassa. Biz vatan görevi yapalım onlar vatanı sömürsün
  • 09-02-2010, 03:00:50
    #36
    ilk olarak Burdur 53. piyade eğitim alayı
    şimdi ise Ağrı'da yedek subay öğretmenim, temmuzda bitecek