Konu
R10 Askerleri | Nerde Kac'a Kac Yaptınız ?
09-02-2010, 03:00:50
#36
RuzgaraKarsi33
ilk olarak Burdur 53. piyade eğitim alayı
şimdi ise Ağrı'da yedek subay öğretmenim, temmuzda bitecek