Konu
R10 Askerleri | Nerde Kac'a Kac Yaptınız ?
09-02-2010, 13:01:13
#39
Trust
ArneLd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Askerlik yaptık yapmasınada bide su ergenekon olayı olmassa. Biz vatan görevi yapalım onlar vatanı sömürsün
Acaba sen kimi savunuyorsun ?