Siyaset dönerse döner git askerliğini yap diye - rep verilmiş.
Bu sitede SİYASET yapmak yasak arkadaşım !!!
Herkesin görüşü, benliği kendinedir.
Herkes özgürce fikrini kendi kendine savunabilir, yaşatabilir.
Siyasete giriliyor daha sonra argolar vesaire hakaret edici cümleler havada uçuşuyor
Yapılan etik olmayan bir şey !