Konu
R10 Askerleri | Nerde Kac'a Kac Yaptınız ?
09-02-2010, 13:45:02
#40
ArneLd
HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Acaba sen kimi savunuyorsun ?
En azından ergenekonu savunmuyorum.
Kimi savunduguma gelince, Kimin icin askere gitmissem Onu savunuyorum.