ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En azından ergenekonu savunmuyorum.
Kimi savunduguma gelince, Kimin icin askere gitmissem Onu savunuyorum.
İlk yazında kimi savunduğun anlaşılmamış.O arkadaş sana o yüzden öyle bir yorum yazmış.Şahsen bende anlamadım sordum cevabımıda aldım.Aynı şeyi savunuyoruz.