Konu
R10 Askerleri | Nerde Kac'a Kac Yaptınız ?
09-02-2010, 13:48:38
#42
Aglamaz
Yine siyasete mi dönüyor bu konu ney?
Ben Ağustos'ta yapacağım inşallah.