Konu
R10 Askerleri | Nerde Kac'a Kac Yaptınız ?
09-02-2010, 13:49:52
#43
ArneLd
Aglamaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yine siyasete mi dönüyor bu konu ney?
Ben Ağustos'ta yapacağım inşallah.
Siyaset yok hocam, Ufak bir anlasmazlık sadece
Simdiden hayırlı teskereler dilerim