Hocam aynı sorun bendede vardı
6 kez arıza kaydı bıraktım ve her seferinde benden kaynaklanan bir durum olduğunu söylediler bende bir ekip gönderin madem bakalım dedim
Ekip geldi elindeki hız ölçme aletiyle ölçtü bu seferde kendi kablolarında buldular suçu ancak en sonunda telekomda bulunan PORT değiştirin dedim şuanda sorunsuz çalışıyor
TTNet'e Dava Açacağım, Yardımlarınız-Fikirleriniz?
18
●5.584
- 04-12-2009, 10:18:59Üyeliği durdurulduYargı bağımsızdır.Ne hükümet'e bakar ne bir garip çobana.Ben eğer gerekli bilgilerle davayı açarsa birde deneyimli bir avukat tutarsa davayı kazanabileceğini düşünüyorum.Destekliyorum bartuc hocam.ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2009, 11:20:53Üyeliği durdurulduTabi canım emin ol yargı bağımsız emin ol şuan ki Türkiye'de yargı bağımsız.Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2009, 12:54:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bartuc 1 avukat getirince 100 avukat getirilecek bunu bilmiyormuş gibi konuşmayın sözleşmede yer alan metinler arasından uygun bir kılıf mutlaka hazırlanır.Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2009, 12:57:08Bugün ortalığı ayağa kaldırdım. Adamlara anlatamıyorum sorunu. Geldiler herşeyi kontrol ettiler sorun yok dediler gittiler. Adama burda sorun yok apartmana giren kabloda sorun var diyorum anlamıyor. Aracı getirip bakayım dedi gitti gelmedi. Yine aradım yine telefonda sorunlu müşteri muamelesi üsteleyince yine tamam baktıralım dedi kapattı. Bıktım artık.
- 04-12-2009, 18:32:36Üyeliği durdurulduTürktelekom özelleşti. Ya aslında tek firma ttnet değil. Super online'ın kendi altyapısı var ama kimse geçmiyor. Bakın bu ttnet belası gibi bir bela 10 yıl kadar önce sanırım Amerikaydı oradada olmuş. Tek firma varmış adamlar fiyatlarını 2 katına kadar çıkarmış milleti sömürüyorlarmış. Oradakiler ayaklanmışlar herkez interneti kestirmeye başlamış. Adamlar 2 gün içinde 1 yıllık zarar etmiş ve fiyatları eskisindende aşağı çekmişler.ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiyedede böyle birşey olsa bu ttneti kullanacağıma hiç kullanmayım dense hem fırsattan istifade farklı firmalar açılır rekabet olur hemde ttnet biraz adam olur diye düşünüyorum.
Davandada destekliyorum seni hocam birilerinin dur demesi lazım artık - 04-12-2009, 18:41:42Üyeliği durdurulduO olayı bilerek 2 yıllık sözleşme imzalatıyorlar. Sizin-bizim akıllarımızın yetemeyeceği işler yapılıyor ülkede davayı kazanması çok çok çok güç.batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle