• 04-12-2009, 10:16:38
    #10
    Hocam aynı sorun bendede vardı

    6 kez arıza kaydı bıraktım ve her seferinde benden kaynaklanan bir durum olduğunu söylediler bende bir ekip gönderin madem bakalım dedim

    Ekip geldi elindeki hız ölçme aletiyle ölçtü bu seferde kendi kablolarında buldular suçu ancak en sonunda telekomda bulunan PORT değiştirin dedim şuanda sorunsuz çalışıyor
  • 04-12-2009, 10:18:59
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamların arkasında hükümet var. Kazanabileceğini sanmıyorum.

    Zaten ülkenin durumu malum. Yine de sen bilirsin hzını 1mbit limitli yaptırt 24tl her ay öde.Sözleşme süren doluncada kapattırırsın.

    Başka bir yerden hizmet al. Biri yada Smile yada SuperOnline..
    Yargı bağımsızdır.Ne hükümet'e bakar ne bir garip çobana.Ben eğer gerekli bilgilerle davayı açarsa birde deneyimli bir avukat tutarsa davayı kazanabileceğini düşünüyorum.Destekliyorum bartuc hocam.
  • 04-12-2009, 10:29:51
    #12
    Kurumsal PLUS
    Tüketici Hakları Derneği'ne de konuyla ilgili akıl vermeleri için e-mail attım. Umarım dönüş yaparlar. Ama tabi sizlerin de fikirleri önemli. Kazanamayacağım bir dava açmak gibi bir lüksüm yok.
  • 04-12-2009, 11:03:11
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Turkiye'de cok pahaliymis ya internet.
  • 04-12-2009, 11:20:53
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yargı bağımsızdır.Ne hükümet'e bakar ne bir garip çobana.Ben eğer gerekli bilgilerle davayı açarsa birde deneyimli bir avukat tutarsa davayı kazanabileceğini düşünüyorum.Destekliyorum bartuc hocam.
    Tabi canım emin ol yargı bağımsız emin ol şuan ki Türkiye'de yargı bağımsız.
  • 04-12-2009, 12:54:33
    #15
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yargı bağımsızdır.Ne hükümet'e bakar ne bir garip çobana.Ben eğer gerekli bilgilerle davayı açarsa birde deneyimli bir avukat tutarsa davayı kazanabileceğini düşünüyorum.Destekliyorum bartuc hocam.
    Bartuc 1 avukat getirince 100 avukat getirilecek bunu bilmiyormuş gibi konuşmayın sözleşmede yer alan metinler arasından uygun bir kılıf mutlaka hazırlanır.
  • 04-12-2009, 12:57:08
    #16
    Kurumsal PLUS
    Bugün ortalığı ayağa kaldırdım. Adamlara anlatamıyorum sorunu. Geldiler herşeyi kontrol ettiler sorun yok dediler gittiler. Adama burda sorun yok apartmana giren kabloda sorun var diyorum anlamıyor. Aracı getirip bakayım dedi gitti gelmedi. Yine aradım yine telefonda sorunlu müşteri muamelesi üsteleyince yine tamam baktıralım dedi kapattı. Bıktım artık.
  • 04-12-2009, 18:32:36
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamların arkasında hükümet var. Kazanabileceğini sanmıyorum.

    Zaten ülkenin durumu malum. Yine de sen bilirsin hzını 1mbit limitli yaptırt 24tl her ay öde.Sözleşme süren doluncada kapattırırsın.

    Başka bir yerden hizmet al. Biri yada Smile yada SuperOnline..
    Türktelekom özelleşti. Ya aslında tek firma ttnet değil. Super online'ın kendi altyapısı var ama kimse geçmiyor. Bakın bu ttnet belası gibi bir bela 10 yıl kadar önce sanırım Amerikaydı oradada olmuş. Tek firma varmış adamlar fiyatlarını 2 katına kadar çıkarmış milleti sömürüyorlarmış. Oradakiler ayaklanmışlar herkez interneti kestirmeye başlamış. Adamlar 2 gün içinde 1 yıllık zarar etmiş ve fiyatları eskisindende aşağı çekmişler.
    Türkiyedede böyle birşey olsa bu ttneti kullanacağıma hiç kullanmayım dense hem fırsattan istifade farklı firmalar açılır rekabet olur hemde ttnet biraz adam olur diye düşünüyorum.

    Davandada destekliyorum seni hocam birilerinin dur demesi lazım artık
  • 04-12-2009, 18:41:42
    #18
    Üyeliği durduruldu
    batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türktelekom özelleşti. Ya aslında tek firma ttnet değil. Super online'ın kendi altyapısı var ama kimse geçmiyor. Bakın bu ttnet belası gibi bir bela 10 yıl kadar önce sanırım Amerikaydı oradada olmuş. Tek firma varmış adamlar fiyatlarını 2 katına kadar çıkarmış milleti sömürüyorlarmış. Oradakiler ayaklanmışlar herkez interneti kestirmeye başlamış. Adamlar 2 gün içinde 1 yıllık zarar etmiş ve fiyatları eskisindende aşağı çekmişler.
    Türkiyedede böyle birşey olsa bu ttneti kullanacağıma hiç kullanmayım dense hem fırsattan istifade farklı firmalar açılır rekabet olur hemde ttnet biraz adam olur diye düşünüyorum.

    Davandada destekliyorum seni hocam birilerinin dur demesi lazım artık
    O olayı bilerek 2 yıllık sözleşme imzalatıyorlar. Sizin-bizim akıllarımızın yetemeyeceği işler yapılıyor ülkede davayı kazanması çok çok çok güç.