Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yargı bağımsızdır.Ne hükümet'e bakar ne bir garip çobana.Ben eğer gerekli bilgilerle davayı açarsa birde deneyimli bir avukat tutarsa davayı kazanabileceğini düşünüyorum.Destekliyorum bartuc hocam.
Bartuc 1 avukat getirince 100 avukat getirilecek bunu bilmiyormuş gibi konuşmayın sözleşmede yer alan metinler arasından uygun bir kılıf mutlaka hazırlanır.