ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamların arkasında hükümet var. Kazanabileceğini sanmıyorum.

Zaten ülkenin durumu malum. Yine de sen bilirsin hzını 1mbit limitli yaptırt 24tl her ay öde.Sözleşme süren doluncada kapattırırsın.

Başka bir yerden hizmet al. Biri yada Smile yada SuperOnline..
Yargı bağımsızdır.Ne hükümet'e bakar ne bir garip çobana.Ben eğer gerekli bilgilerle davayı açarsa birde deneyimli bir avukat tutarsa davayı kazanabileceğini düşünüyorum.Destekliyorum bartuc hocam.