Yargı bağımsızdır.Ne hükümet'e bakar ne bir garip çobana.Ben eğer gerekli bilgilerle davayı açarsa birde deneyimli bir avukat tutarsa davayı kazanabileceğini düşünüyorum.Destekliyorum bartuc hocam.
Tabi canım emin ol yargı bağımsız emin ol şuan ki Türkiye'de yargı bağımsız.