Bugün ortalığı ayağa kaldırdım. Adamlara anlatamıyorum sorunu. Geldiler herşeyi kontrol ettiler sorun yok dediler gittiler. Adama burda sorun yok apartmana giren kabloda sorun var diyorum anlamıyor. Aracı getirip bakayım dedi gitti gelmedi. Yine aradım yine telefonda sorunlu müşteri muamelesi üsteleyince yine tamam baktıralım dedi kapattı. Bıktım artık.