batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türktelekom özelleşti. Ya aslında tek firma ttnet değil. Super online'ın kendi altyapısı var ama kimse geçmiyor. Bakın bu ttnet belası gibi bir bela 10 yıl kadar önce sanırım Amerikaydı oradada olmuş. Tek firma varmış adamlar fiyatlarını 2 katına kadar çıkarmış milleti sömürüyorlarmış. Oradakiler ayaklanmışlar herkez interneti kestirmeye başlamış. Adamlar 2 gün içinde 1 yıllık zarar etmiş ve fiyatları eskisindende aşağı çekmişler.
Türkiyedede böyle birşey olsa bu ttneti kullanacağıma hiç kullanmayım dense hem fırsattan istifade farklı firmalar açılır rekabet olur hemde ttnet biraz adam olur diye düşünüyorum.

Davandada destekliyorum seni hocam birilerinin dur demesi lazım artık
O olayı bilerek 2 yıllık sözleşme imzalatıyorlar. Sizin-bizim akıllarımızın yetemeyeceği işler yapılıyor ülkede davayı kazanması çok çok çok güç.