Tüketici Hakları Derneği'ne de konuyla ilgili akıl vermeleri için e-mail attım. Umarım dönüş yaparlar. Ama tabi sizlerin de fikirleri önemli. Kazanamayacağım bir dava açmak gibi bir lüksüm yok.