Anket Domuz Gribi Aşısı olacakmısınız
Toplam Katılımcı Sayısı: 97
Domuz Gribi Aşısı olacakmısınız
Evet olacağım
%12,37 (12 Oy)
Hayır olmayacağım
%63,92 (62 Oy)
Kararsızım olmaya sıcak bakıyorum
%9,28 (9 Oy)
Kararsızım olmamayı düşünüyorum
%14,43 (14 Oy)
  • 03-11-2009, 23:48:41
    #10
    ligtvdsmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç yürüyemediğini düşün yada abd deki kızın durumunda olmak istermiydin.kronik hastalığın falan yoksa zaten büyük ihtimal atlatırsın gribi.
    haber izlersen onun farkli bi beyin fonksiyonun oldugunu anlardin sonradan acikladilar haberlerin cogu ortaligi velveleye veriyor. + abd deki ilaçlar enjeksiyon değil burundan sprey olarak uygulaniyor ve avrp. buna karsi cikiyor.
  • 03-11-2009, 23:49:54
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayır.
  • 03-11-2009, 23:50:36
    #12
    Üyeliği durduruldu
    aGeneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haber izlersen onun farkli bi beyin fonksiyonun oldugunu anlardin sonradan acikladilar haberlerin cogu ortaligi velveleye veriyor. + abd deki ilaçlar enjeksiyon değil burundan sprey olarak uygulaniyor ve avrp. buna karsi cikiyor.
    peki uzmanların en son olarak h1n1 aşısından olduğunu açıkladıklarından haberin varmı ?sence neden tayyip erdoğan olmuyor.olması gereken ilk kişi o bence.daha test edilmemiş bir aşı sence ne kadar güvenli ? ve ileride doğuracağı sonuçları şu an kimse düşünemez.çünkü kobay olarak bizi kullanacaklar.
  • 03-11-2009, 23:50:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Hayır.
  • 03-11-2009, 23:51:21
    #14
    Şuanlık olmayı düşünmüyorum bende
  • 03-11-2009, 23:52:34
    #15
    Ben deneme tahtasımıyım?Olmam aşı felan.
  • 03-11-2009, 23:52:58
    #16
    ligtvdsmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki uzmanların en son olarak h1n1 aşısından olduğunu açıkladıklarından haberin varmı ?sence neden tayyip erdoğan olmuyor.olması gereken ilk kişi o bence.
    tayyip beni ilgilendirmez.


    uzatmayalim yoksa kavga felan cikcak mazAllah.

    son olarak. Allah herkesin yardimcisi olsunda bu gripden kapmiyalim
  • 03-11-2009, 23:55:28
    #17
    Üyeliği durduruldu
    aGeneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tayyip beni ilgilendirmez.


    uzatmayalim yoksa kavga felan cikcak mazAllah.

    son olarak. Allah herkesin yardimcisi olsunda bu gripden kapmiyalim
    yok uzatmayalım değil konu.tayyip kimseyi ilgilendirmez fakat aşı hakkında bizden daha bilgili olduğu kesin.aşının bir zararı olmasa ilk olacak kişi zaten o.canını sokaktan toplamadı ya: )
  • 04-11-2009, 00:21:17
    #18
    ASP
    Üyeliği durduruldu
    Aşı olmayacağım aşıyı önce devletin zirvesindekiler olsun kameralar önünde bende o zaman düşünürüm.Amerika bizi kobay olarak kullanmak istiyor.Virüs labaratuvar ortamında üretilmiştir.Aşı daha 3 aylık , yan etkileri bilinmiyor kimse üzerinde denenmemiş.O yüzden asla olmam.