ligtvdsmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki uzmanların en son olarak h1n1 aşısından olduğunu açıkladıklarından haberin varmı ?sence neden tayyip erdoğan olmuyor.olması gereken ilk kişi o bence.
tayyip beni ilgilendirmez.


uzatmayalim yoksa kavga felan cikcak mazAllah.

son olarak. Allah herkesin yardimcisi olsunda bu gripden kapmiyalim