peki uzmanların en son olarak h1n1 aşısından olduğunu açıkladıklarından haberin varmı ?sence neden tayyip erdoğan olmuyor.olması gereken ilk kişi o bence.
tayyip beni ilgilendirmez.
uzatmayalim

yoksa kavga felan cikcak mazAllah.
son olarak. Allah herkesin yardimcisi olsunda bu gripden kapmiyalim