aGeneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haber izlersen onun farkli bi beyin fonksiyonun oldugunu anlardin sonradan acikladilar haberlerin cogu ortaligi velveleye veriyor. + abd deki ilaçlar enjeksiyon değil burundan sprey olarak uygulaniyor ve avrp. buna karsi cikiyor.
peki uzmanların en son olarak h1n1 aşısından olduğunu açıkladıklarından haberin varmı ?sence neden tayyip erdoğan olmuyor.olması gereken ilk kişi o bence.daha test edilmemiş bir aşı sence ne kadar güvenli ? ve ileride doğuracağı sonuçları şu an kimse düşünemez.çünkü kobay olarak bizi kullanacaklar.