Aşı olmayacağım aşıyı önce devletin zirvesindekiler olsun kameralar önünde bende o zaman düşünürüm.Amerika bizi kobay olarak kullanmak istiyor.Virüs labaratuvar ortamında üretilmiştir.Aşı daha 3 aylık , yan etkileri bilinmiyor kimse üzerinde denenmemiş.O yüzden asla olmam.