Anket Domuz Gribi Aşısı olacakmısınız
Toplam Katılımcı Sayısı: 97
Domuz Gribi Aşısı olacakmısınız
Evet olacağım
%12,37 (12 Oy)
Hayır olmayacağım
%63,92 (62 Oy)
Kararsızım olmaya sıcak bakıyorum
%9,28 (9 Oy)
Kararsızım olmamayı düşünüyorum
%14,43 (14 Oy)
  • 04-11-2009, 13:38:10
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Sağlık bakanı kendini bağlar. Olmayacağım.
  • 04-11-2009, 13:45:03
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu aşıyı herkese yapmıyorlar zaten. herkes ben olmam falan diyor ama bakalım size yapacaklarmı ?
  • 04-11-2009, 17:56:10
    #30
    Üyeliği durduruldu
    FreeZe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu aşıyı herkese yapmıyorlar zaten. herkes ben olmam falan diyor ama bakalım size yapacaklarmı ?
    evet doğru sadece risk gruplarına yapılacakmış okullarda ve risk gurubunda olan memurlara diye biliyorum.
    ama bende olmam
  • 04-11-2009, 17:57:14
    #31
    ben olmayacağım
  • 04-11-2009, 18:00:22
    #32
    Bende olmayacağım
    Çünkü bu aşı 10 ayda geliştirildi ve denendi bir aşının deneme süresi yani gözlem süresi 24 ay / 2 yıl bu süre beklenmedi için ben nerden bileyim bir şey olmıyacanı.
  • 04-11-2009, 19:00:35
    #33
    Bu aşıya sıcak bakmıyorum.Olmak istemiyorum.
  • 04-11-2009, 19:33:57
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Bende olmak istemiyorum
  • 04-11-2009, 19:35:30
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yaparsalar olurum neden olmayayım . Güvenimiz sonsuz "Sağlıkçılara"
  • 04-11-2009, 19:39:55
    #36
    Ben igneden korkarım olmayacagim.