FreeZe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu aşıyı herkese yapmıyorlar zaten. herkes ben olmam falan diyor ama bakalım size yapacaklarmı ?
evet doğru sadece risk gruplarına yapılacakmış okullarda ve risk gurubunda olan memurlara diye biliyorum.
ama bende olmam