H1N1 için aşı olacak mısınız ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
H1N1 için aşı olacak mısınız ?
37
●
1.835
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
H1N1 için aşı olacak mısınız ?
1
2
3
4
5
Anket
Domuz Gribi Aşısı olacakmısınız
Toplam Katılımcı Sayısı:
97
Domuz Gribi Aşısı olacakmısınız
Evet olacağım
%12,37 (12 Oy)
Hayır olmayacağım
%63,92 (62 Oy)
Kararsızım olmaya sıcak bakıyorum
%9,28 (9 Oy)
Kararsızım olmamayı düşünüyorum
%14,43 (14 Oy)
03-11-2009, 23:25:16
#1
ReklamFace
Merhabalar. H1N1 için o olacak bu olmayacak, sen ol sen olma muhabbetleri ortada. Peki Siz ne yapacaksınız ?
03-11-2009, 23:27:02
#2
ligtvdsmart
Üyeliği durduruldu
aşılar ücretsiz yapılacak fakat şimdiye kadar yaptıracağım diyen çıkmadı.bende olmam sanırım.tayyip erdoğan yaptırmadığına göre bir bildiği vardır.
03-11-2009, 23:28:02
#3
Medya58
hayır olmayacagım
03-11-2009, 23:37:02
#4
triposi
Bende düşünmüyorum ama şöyle bikaç ay bi geçsin bakıcaz duruma.
03-11-2009, 23:42:01
#5
aGeneL
A Gribine (Domuz Grb.) yakalanmakmi tehlikeli yoksa ilacin yan etkisimi
03-11-2009, 23:43:00
#6
Sercedes
Üyeliği durduruldu
Allah Korusun Ne aşısı
03-11-2009, 23:43:40
#7
ligtvdsmart
Üyeliği durduruldu
aGeneL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
A Gribine (Domuz Grb.) yakalanmakmi tehlikeli yoksa ilacin yan etkisimi
hiç yürüyemediğini düşün yada abd deki kızın durumunda olmak istermiydin.kronik hastalığın falan yoksa zaten büyük ihtimal atlatırsın gribi.
03-11-2009, 23:44:53
#8
Norm
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Örnek olması gerekenler, bakın ben oluyorum, siz de güvenle olabilirsiniz demesi gerekenler olmuyorsa ben niye olayım?
03-11-2009, 23:48:00
#9
ligtvdsmart
Üyeliği durduruldu
Norm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Örnek olması gerekenler, bakın ben oluyorum, siz de güvenle olabilirsiniz demesi gerekenler olmuyorsa ben niye olayım?
aynen katılıyorum.sağlık bakanı olursa olacam ama: )
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler