Anket Domuz Gribi Aşısı olacakmısınız
Toplam Katılımcı Sayısı: 97
Domuz Gribi Aşısı olacakmısınız
Evet olacağım
%12,37 (12 Oy)
Hayır olmayacağım
%63,92 (62 Oy)
Kararsızım olmaya sıcak bakıyorum
%9,28 (9 Oy)
Kararsızım olmamayı düşünüyorum
%14,43 (14 Oy)
  • 03-11-2009, 23:25:16
    #1
    Merhabalar. H1N1 için o olacak bu olmayacak, sen ol sen olma muhabbetleri ortada. Peki Siz ne yapacaksınız ?
  • 03-11-2009, 23:27:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    aşılar ücretsiz yapılacak fakat şimdiye kadar yaptıracağım diyen çıkmadı.bende olmam sanırım.tayyip erdoğan yaptırmadığına göre bir bildiği vardır.
  • 03-11-2009, 23:28:02
    #3
    hayır olmayacagım
  • 03-11-2009, 23:37:02
    #4
    Bende düşünmüyorum ama şöyle bikaç ay bi geçsin bakıcaz duruma.
  • 03-11-2009, 23:42:01
    #5
    A Gribine (Domuz Grb.) yakalanmakmi tehlikeli yoksa ilacin yan etkisimi
  • 03-11-2009, 23:43:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Allah Korusun Ne aşısı
  • 03-11-2009, 23:43:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    aGeneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    A Gribine (Domuz Grb.) yakalanmakmi tehlikeli yoksa ilacin yan etkisimi
    hiç yürüyemediğini düşün yada abd deki kızın durumunda olmak istermiydin.kronik hastalığın falan yoksa zaten büyük ihtimal atlatırsın gribi.
  • 03-11-2009, 23:44:53
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Örnek olması gerekenler, bakın ben oluyorum, siz de güvenle olabilirsiniz demesi gerekenler olmuyorsa ben niye olayım?
  • 03-11-2009, 23:48:00
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Norm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örnek olması gerekenler, bakın ben oluyorum, siz de güvenle olabilirsiniz demesi gerekenler olmuyorsa ben niye olayım?
    aynen katılıyorum.sağlık bakanı olursa olacam ama: )