Anket Domuz Gribi Aşısı olacakmısınız
Toplam Katılımcı Sayısı: 97
Domuz Gribi Aşısı olacakmısınız
Evet olacağım
%12,37 (12 Oy)
Hayır olmayacağım
%63,92 (62 Oy)
Kararsızım olmaya sıcak bakıyorum
%9,28 (9 Oy)
Kararsızım olmamayı düşünüyorum
%14,43 (14 Oy)
  • 04-11-2009, 02:31:09
    #19
    Kobay olmaya niyetim yok.
  • 04-11-2009, 02:33:46
    #20
    Olmayacağım
  • 04-11-2009, 07:27:21
    #21
    Hayır olmayacağım
  • 04-11-2009, 08:12:06
    #22
    ASP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşı olmayacağım aşıyı önce devletin zirvesindekiler olsun kameralar önünde bende o zaman düşünürüm.Amerika bizi kobay olarak kullanmak istiyor.Virüs labaratuvar ortamında üretilmiştir.Aşı daha 3 aylık , yan etkileri bilinmiyor kimse üzerinde denenmemiş.O yüzden asla olmam.
    Yahu bu kadar güvensizlik varsa hiç olma. DEvletin zirvesindeki adam kamera karşısında aşı olsada belki o H1N1 aşısı değil tetanozdur nerden bilecen Yada ateş düşürücü
    Ben azerbaycandayım eğer gel ol derlerse olurum. Buraya 70 milyon aşı alınıyor. Bulaşmasındasa bulaşmaması için aşı olmayı yeğlerim.
  • 04-11-2009, 08:59:54
    #23
    olmayacam.
  • 04-11-2009, 12:23:45
    #24
    Bir profesörün açıklaması vardı onlara soruldu siz yaptırıcakmısınız yan etkisi varmı diye.

    Doktorun cevabı ben yaptırmaaycağım yan etkisi hakkında kesin birşey diyemeyiz ilerleyen zamanlarda göreceğiz dediler. Test içinde hamile kadın ve çocuklar kullanılmış diye duyduk buda kötü bir haber tabiki. Ama ben ne olursa olsun aşı olmayı düşünmüyorum.
  • 04-11-2009, 12:28:55
    #25
    Sağlık bakanı aşı oldu.
  • 04-11-2009, 12:33:01
    #26
    Kesinlikle aşı olmayacağım önermemde yan etkileri bilinmiyor ve başbakan gibi örnek olması gereken bir kişi bile olmadıysa vardır büyük bir riski.
  • 04-11-2009, 12:40:17
    #27
    bana göre domuz gribi laboratuar ortamında üretildi bu aşıyı satmak için maksat ABD ve ilaç firmaları para kazansın