Aşı olmayacağım aşıyı önce devletin zirvesindekiler olsun kameralar önünde bende o zaman düşünürüm.Amerika bizi kobay olarak kullanmak istiyor.Virüs labaratuvar ortamında üretilmiştir.Aşı daha 3 aylık , yan etkileri bilinmiyor kimse üzerinde denenmemiş.O yüzden asla olmam.
Yahu bu kadar güvensizlik varsa hiç olma. DEvletin zirvesindeki adam kamera karşısında aşı olsada belki o H1N1 aşısı değil tetanozdur nerden bilecen

Yada ateş düşürücü

Ben azerbaycandayım eğer gel ol derlerse olurum. Buraya 70 milyon aşı alınıyor. Bulaşmasındasa bulaşmaması için aşı olmayı yeğlerim.