Bir profesörün açıklaması vardı onlara soruldu siz yaptırıcakmısınız yan etkisi varmı diye.
Doktorun cevabı ben yaptırmaaycağım yan etkisi hakkında kesin birşey diyemeyiz ilerleyen zamanlarda göreceğiz dediler. Test içinde hamile kadın ve çocuklar kullanılmış diye duyduk buda kötü bir haber tabiki. Ama ben ne olursa olsun aşı olmayı düşünmüyorum.