Bende olmayacağım
Çünkü bu aşı 10 ayda geliştirildi ve denendi bir aşının deneme süresi yani gözlem süresi 24 ay / 2 yıl bu süre beklenmedi için ben nerden bileyim bir şey olmıyacanı.