aGeneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tayyip beni ilgilendirmez.


uzatmayalim yoksa kavga felan cikcak mazAllah.

son olarak. Allah herkesin yardimcisi olsunda bu gripden kapmiyalim
yok uzatmayalım değil konu.tayyip kimseyi ilgilendirmez fakat aşı hakkında bizden daha bilgili olduğu kesin.aşının bir zararı olmasa ilk olacak kişi zaten o.canını sokaktan toplamadı ya: )