beachturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yemeğe Ayda 45.000₺ Harcamak
59
●3.054
- Dün, 14:00:46Gut hastası değilseniz her gün yarım kilo antrikot alıp 3-4 dk arkalı önlü cız bız yapıp salatayla yemek gibisi yok acıkıncada şekersiz içeceklerle geçiştiriyorum tüm değerlerim olağanüstükalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 14:02:43Yesin be yaşlanınca yiyemicek ağzında dişin var ken ye kardaşım akşam 17.00 sonra yeme, etini butunu tavuğunu balını sütünü kaymağını yi kardaşım, bu dünya hancı biz faniler yolcuyuz yiyende yimeyende gidiyor öbür tarafa, bu yaz kendine tatil yaptırt, lezzet turuna çık Adana Antep Urfa Diyarbakır Tüm mutfaklar uğra oradan Hatay mutfağı zaten iznin biter.
- Dün, 14:50:33Abi öyle düşünmemek lazım. Bende 2 yıldır sabah öğlen akşam dışarıdan yiyorum. Artık tiksinerek yemeye başladım. Yemek istediğim için değil açlığım gitsin diye mecburiyetten yiyorum sadece.FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tablot hesabi yemek al kendine günlük. +1 öğün daha yesen min 3te1 lere iner bence